2 oktober 2017 Nieuws

In een spetterende eindstrijd tussen vier talentvolle jonge communicatieprofessionals, allen genomineerd voor de titel “Rotterdams Communicatie Talent 2017’ is de 22-jarige Danny Kaan gekozen als winnaar.

De jury was onder de indruk van alle jonge talenten, maar koos unaniem voor Danny vanwege zijn indrukwekkende ervaring op zijn jonge leeftijd bij grote bedrijven als Albert Hein en Transavia en zijn overtuigende en energieke presentatie.

Opleidingscheque
Van der Hilst maakte het feest compleet met een opleidingscheque voor de winnaar. De verkiezing voor Rotterdams Communicatietalent 2017 is een initiatief van Platform Communicatie Rotterdam mede mogelijk gemaakt door de gemeente Rotterdam, trots op jonge talentvolle Rotterdammers.

Verkiezing
Het Rotterdams Communicatie Talent 2017 is een communicatieprofessional tot 30 jaar óf een communicatiestudent die een opvallend goede prestatie heeft geleverd. Dat kan bijvoorbeeld een succesvolle introductie of campagne zijn, een excellente scriptie of stage of een vernieuwende en inspirerende aanpak.

De prijs werd op 25 september toegekend door een deskundige jury. Deze bestond onder meer Mark van der Roer (hoofd communicatie gemeente Rotterdam en juryvoorzitter), Astrid Kortekaas (hoofd communicatie Diergaarde Blijdorp), Marc do Amaral (zelfstandig communicatie-adviseur), Rinske Brand (directeur BRAND The Urban Agency) en Steffart Buijs (voorzitter PCR en directeur/partner Leene Communicatie).


Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInGoogle+Email to someonePrint this page
X